Konto bankowe, na którym gromadzi Pan (Pani) środki, musi zostać obowiązkowo potwierdzone. Potwierdzenia konta są widoczne w menu ,,numer IBAN”. Konta bankowe zostają potwierdzone automantycznie, w momencie depozytu środków do BenchMark przelewem bankowym.
Jeżeli nie deponował (a) Pan (Pani) środków w banku i nie posiada Pan (Pani) potwierdzonego konta, należy wysłać nam zdjęcie lub skan kopii dokumentu z Banku, który potwierdza, że konto należy do Pana (Pani). Zdjęcie lub skan kopii można dołączyć poprzez przycisk Proszę dołączyć dokument.
Dołącz dokument
.
BenchMark is obliged to demand and respectively store the information, provided by you in its capacity as a licensed intermediary and administrator of personal details.
Podczas wypłaty środków z konta klienta przelewem ekspresowy (RINGD), koszt tej płatności jest na koszt klienta zgodnie z bieżącym kursem banku. Przelewy ekspresowe są realizowane do godziny 14:00.
Przelewy bankowe realizowane są w każdym dniu roboczym od godz. 08:00 do 15:45.
Podczas wypłacania środków w walucie innej niż waluta rachunku handlowego, kwota zostanie przewalutowana w/g bieżącego kursu waluty BenchMark.